|
|
|
VÝUKOVÉ MATERIÁLY |
|
PRACOVNÍ LISTY
Cílem pracovních listů je upevnit znalosti získané na návštěvě u
včelaře nebo při programu ve středisku ekologické výchovy.
Pracovní listy pro mateřské školy a 1. třídu základní školy
najdete
zde
(Tajenka: Včelař při práci - Potřebuje rukavice (ty nalevo),
smetáček, včelařský klobouk, včelařský kuřák)
Pracovní listy pro 1. stupeň základní školy najdete
zde
(Tajenka: Není včela jako včela - zvonky; Jak přichází včela na svět
- 1. vajíčko, 3. kukla, 4. dospělá včela, 2. larva; Včelí výrobky -
nektar)
Pracovní listy pro 2. stupeň základní školy a starší najdete
zde
(Tajenka: Život v úlu - varroáza; Opylování - růže šípková, mák,
bez, jabloň, akát, lípa)
METODICKÝ MATERIÁL PRO PEDAGOGY
Cílem návštěvy dětí u včel je nastartovat dlouhodobý zájem o
včelařství. Materiál poskytuje pedagogovi informace, které může
využít při výuce, a znalosti dětí tak prohlubovat.
Metodický materiál pro pedagogy najdete
zde
|
|
|
|
|
|
|
|
PRŮVODCE K NAUČNÉ VČELÍ STEZCE
Cílem naučné Včelí stezky, která
vychází z areálu Ekocentra Oldřichov v Hájích, je co nejpoutavější
formou zavést do světa včel a dalšího užitečného hmyzu. Doplněním
interaktivních panelů je tištěný průvodce, kterého můžete získat
zdarma v Informačním centru ekocentra.
Jak průvodce vypadá, se můžete podívat
zde
Více k naučné Včelí stezce najdete
zde
VÝUKOVÝ LETÁČEK O VÝZNAMU DALŠÍCH OPYLOVAČŮ ROSTLIN
Zdaleka nejen díky včelám, které chová včelař v úlu, máme velkou
úrodu na polích či zahradách. V přírodě se nachází velká spousta
hmyzu, o jehož důležitosti často ani nevíme. Zajímavé informace o
tom, jak těmto užitečným pomocníkům pomoci, můžete nalézt v tomto
letáčku.
Variantu k prohlédnutí můžete nalézt
zde
Verzi k tisku (nejlépe
oboustrannému) ve formě letáčku najdete pak
zde
|
|
|
|
VÝUKOVÉ MATERIÁLY ODJINUD |
|
|
|
www.vcelky.cz
Mnoho užitečného pro výuku najdete na
opravdu vydařeném webu www.vcelky.cz, přímo do části určené
školám a studentům se můžete prokliknout
zde.
Všem autorům tohoto webu patří naše velké poděkování
|
|
|
|
|
|